Peutergroep

In ons gebouw is een peutergroep gevestigd van Elorah, onderdeel van kinderopvangorganisatie Kibeo. In onderstaand tekstgedeelte stellen zij zich voor:

‘Welkom bij de peutergroep van Elorah Katwijk Ds. G. Voetiusschool

Wist u dat uw peuter op 2-jarige leeftijd grote stappen maakt in zijn of haar ontwikkeling? Op deze leeftijd gaat uw kind volop aan de slag met sociale vaardigheden, emoties, bewegen en de ontwikkeling van taal. De christelijk reformatorische peutergroep van Elorah is een vertrouwde omgeving om spelenderwijs te groeien in deze vaardigheden.

Op onze vestiging bieden wij een professionele en veilige omgeving waar uw kind zich thuis voelt. Samen met vriendjes kan uw zoon of dochter spelenderwijs ontwikkelen en zich zo goed voorbereiden op de basisschool.

Peutergroep met de Bijbel als basis

Ieder kind is waardevol, uniek en een kostbaar geschenk. Met verwondering ontdekt uw kind, samen met leeftijdsgenootjes, Gods schepping. Met de Bijbel als basis leert uw kind de talenten kennen die hij of zij van God heeft ontvangen. Daarnaast is de peutergroep van Elorah de plek waar uw peuter zijn of haar eerste vriendjes maakt. Een Bijbels thema, samen bidden en liederen zingen zijn vaste onderdelen van ons programma. Zo maakt uw peuter op zijn of haar niveau kennis met wat de Bijbel ons over God leert.

Voor een doorgaande leerlijn en fijne overgang naar de basisschool werken we nauw samen met het team van de Ds. G. Voetiusschool.

Kijk ook eens op elorah.nl voor meer informatie.’